De ce.. ?

Standard

Imi simteam inima neobisnuit de grea. N-as fi crezut niciodata ca o piatra atat de mica poate cantari atat de mult. Sinistra si rece, piatra care-mi tinea loc de inima era la fel de sensibila la nevoile celorlalti ca oricare bolnav.
In scorbura ei stramta incapea doar conceptia ingusta despre slujire a semanatorilor de vant.. Insa, cu trecerea timpului, in piatra asta arida a inceput sa incolteasca timid lumina, sub forma unei intrebari chinuitoare. DE CE ?
Si mult timp n-am avut pace voind a gasi un raspuns.
De ce am mereu paine si apa, si oare de ce nu ma scol niciodata flamand de la masa?
De ce iarba este verde, iar cerul albastru incadrandu-se perfect in simfonia culorilor ce-mi incanta spiritul si ochii, de ce?
De ce sunt sanatos, Doamne, de ce ?
De ce sunt oameni care zambesc facand bucuria atat de contagioasa, de ce ?
De ce am parinti care ma iubesc atat de mult si oare de ce am atat de multi prieteni ?
De ce Doamne Te porti asa cu mine ? De ce ?
De ce imi dai toate lucrurile astea ? De ce ma coplesesti cu-atatea comori ?
Ce-am facut eu sa merit toate acestea ? De ce ma ierti cand gresesc si uiti asa de usor nelegiuirea robului Tau ?
De ce ma asculti cand iti cer lucruri mici si banale ? De ce Iti pasa chiar atat de mine si oare de ce esti atent cu robul Tau ?
De ce Doamne, de cee..?

Si ascultand pierdut linistea noptii, am primit un raspuns nesperat.
O melodie albastra a luminat intunericul din jur si din mine:
” Fiindca atat de mult am iubit Eu lumea…”

Acum stiu de ce. Stiu de ce am mereu paine si apa, de ce am intotdeauna bani, de ce sunt sanatos si iertat.. Asta am inteles.
Dar o intrebare tot ma chinuie:
DE CE MA IUBESTI, DOAMNE ?

Am ascultat iarasi cautand un raspuns. Dar melodia n-a mai venit, iar eu am adormit fericit ca am un Tata care ma iubeste pe gratis.

Acum simt ca in inima mea floarea luminii tot creste, facandu-se loc tot mai mult pentru dragostea divina ca principiu de baza al slujirii de semeni.

🙂

2 responses »

Leave a Reply

