Savarsin :)

Standard

Saptamna asta mi.am petrecut vacanta intr-o tabara de studiu la Savarsin.

Acolo m.am reintalnit cu prietenii mei, mi.am facut altii noi, am studiat si distractia a fost impreuna cu noi.

Cativa dintre noi am ‘asistat’ la bucatarie prin Raffaello care ne-a indulcit ultima zi de tabara.

Au fost momente in care am ras, dar am si plans…
Ca in orice tabara, se putea mai bine..dar noi am stiut sa o facem frumoasa:)

Nici unul din noi nu cred ca am regretat ca am participat la aceasta tabara…si o asteptam pe urmatoarea!:)

Leave a Reply

