De ce…?

Standard

Parinte,
De ce atata truda?
Haina ce-mi imbraca sufletul e uda
Si mi-au slabit si ochii
Si mainile mai rar le port.
As vrea la umbra Ta,
As vrea in al tau cort.
Haina ce-mi imbraca sufletul e uda…
De ce atata truda?

Parinte,
De ce atata alergare?
Sufletul meu apa-n ulcior nu are.
Nisipul se aseaza-n dune
Si il omoara cu-nsetare
Si seceta-i din ce in ce mai mare.
Si apa in ulcior sufletul meu nu are…
De ce atata alergare?

Parinte,
De cee ?
“Pentru ca va iubesc
Pentru ca trebuie sa iubiti
Pentru ca trebuie sa fiti iubiti .”

Si-am mai auzit doar cum se bateau cuie…

Leave a Reply

