Imprumuturi

Standard

Imprumuta-mi, pentru o vreme, zambetul…
Al meu s-a pierdut undeva,
In desisurile junglei pacatului,
Pe cand imi cautam, cu disperare,
Fericirea si linistea inimii.

Daca vrei,
Lasa-mi pentru o vreme si cantecul…
Se pare ca al meu s-a pierdut
Odata cu ruinarea “Cortului Intalnirii”,
De atatea vremuri
In care furtuni de lacrimi
Mi-au impletit “Memorialul durerii”
Am uitat glumele
Si secretele muzicii,
Iar salcile de pe malurile marii
Rauri tulbure,
Din valea pacatului.

Imprumuta-mi, te rog si speranta…
Ia-ma de mana,
Strange-ma in bratele Tale
Si du-ma spre treptele fericirii,
Ca suindu-le,
Sa descopar la capatul drumului,
Sala Tronului Harului
Unde, CANTECUL, ZAMBETUL, SPERANTA,
Sustin concertul iubirii…
Si lasa-ma, Te rog, Stanca Vie
Sa raman si sa ascult o vecie!
🙂

Leave a Reply

